Evasive Roll - możliwość wykonania przewrotu Turnbuckle Strip - zdjęcie gąbki z narożnika Turnbuckle Leapfrog (liczy się jako 1 akcja) - kiedy przeciwnik jest w narożniku; Snapmare w pobliże narożnika i szybki skok na ten narożnik NEW! Possum Pin (raz na walkę) - skontrowanie pinu przeciwnika na swój własny i silniejszy, *pod warunkiem że się nie dostało finisherem!*, można użyć umiejętności po tym jak sędzia powie że zawodnik próbuje pinować - nie ważne czy napisze "1, 2" czy "1, 2, 3", można tego użyć Strong Strikes (liczy się jako jedna akcja) - możliwość wzmocnienia ciosu uniwersalnego np. pięść, aby powalił na matę, ale cios taki jest łatwy do skontrowania Exploder TB Attack (dwa razy na walkę) - kiedy przeciwnik szykuje się do akcji wysokiego ryzyka, można wstać (jeśli trzeba) i szybko podbiec do narożnika by wykonać akcję (np. High Kick trzymając się linek) Resilency (pasywne) - większa szansa na odrzucenie pinu, wyrwanie się z submissiona, mniejsze ryzyko kontuzji, mniejsze zmęczenie Durability (liczy się jako 1 akcja) - postać może odpoczywać, by częściowo zmniejszyć zmęczenie NEW! Fired Up (raz na walkę) - jeśli postaci powiedzie się sygnaturka, finisher użyty po niej będzie nie do skontrowania NEW! Kip Up (raz na walkę) - kiedy zawodnik jest bardzo zmęczony i leży; możliwość natychmiastowego podniesienia się na nogi i zignorowania zmęczenia do końca postu Ring Escape (2 razy na walkę) - kiedy jest blisko linek pozwala na wyturlanie się z ringu odrazu stając na nogi poza ringiem Leverage Pin (4 razy na walkę) - pozwala na wykonanie specjalnego pinu (School Boy, Small Package, Victory Roll, Backslide) Lie, Cheat, Steal (1 próba na walkę) - jeśli sędzia jest zdekoncentrowany, można np. wziąć krzesło, rzucić je rywalowi i udawać że się nim dostało - jeśli udane, dojdzie do DQ
|